środa, 7 listopada 2012

Reklama MSP

Hej! Dzisiaj byłem na gry.pl i zobaczyłem coś interesującego. Tak, tak jak w tytule była to reklama MSP. Oczywiście żeby umieścić reklamę na stronie trzeba zapłacić, więc nie można tak często jej spotkać. Ok, przechodząc do rzeczy. Podam wam screeny z tej reklamy. (Screeny są w odpowiedniej kolejności)




Ta reklama była multimedialna więc jest ona w kilku zdjęciach. Na pierwszym obrazku mamy napis "Stań się bogaty..." I wtedy spadały pieniądze, ja jak robiłem Screena zdążyłem ująć tylko trzy monety, ale nie przejmujcie się. W drugim screenie mamy "i sławny" wtedy migały tam gwiazdki ja zdążyłem ująć tylko jedną. A w ostatnim screenie mamy "Graj Teraz" i "MovieStarPlanet.pl" Jak klikniemy graj teraz i nie tylko musimy to kliknąć, bo możemy też tło, postać i ikonę, wtedy przeniesie nas do strony startowej MovieStarPlanet. Ok, widać że się trochę rozkręciłem pisząc tą notkę więc to już chyba koniec. Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz