piątek, 7 września 2012

Hakerka na polskim MSP

Opowiem wszystko od początku...
Idę sobie na MSP, patrze na najlepsze Arty i tam art "nie jestem hakerka!!!!!!!!!" klikłem i tam bla, bla, bla, chciałem zobaczyć czy faktycznie nie jest hakerką, zobaczyłem jej level i klikam w  ranking sprawdzam tam ją, bo znam sposób jak sprawdzić czy ktoś hackuje, i tam to:
HAKERKA! Wszystko wytłumaczę jak to odkryłem, hackuje się tylko na fame, na sc się nie da, lub zahakowane sc są nie widoczne w rankingu, ale widać że jak na jej level ma za mało sc, klikam ją sobie jeszcze raz i patrze:
Zahackowała sobie VIP na rok, akurat sc z zahackowanego VIPa są widoczne, ma judge czyli dostała 50 tysięcy sc, czyli te sc są widoczne to to odejmujemy z sc widocznych w randu i wychodzi że jak zaczeła hakować miała około 42 tysięcy sc, ale od jakiegoś czasu może być w tej pozycij więc ludzie zaczeli jej oglądać filmy, i może kilka tysięcy w tym jest zarobionych uczciwie więc znowu to odejmujemy wychodzi około 30 tysięcy sc, czyli zaczeła hakować jak miała mniej więcej 10 level,
ale oto kolejny powód dlaczego uważam na 100% że jest hakerką: w Arcie jak było na początku notatki napisała:

To najczęstsza wymówka hakerów! Ona ryzykowała że ją zablokują.Tak naprawdę moderatorzy mają dużo pracy i nie mogą wszystkich wyłapać, ale na 100% uważam że ona jest hackerką, mam nadzieje że uwierzyliście w moje słowa. :)

12 komentarzy:

  1. może spójrz od kiedy jest na msp tak to każdy będzie wiedział
    że morze być hakerem

    OdpowiedzUsuń
  2. tsa .. oceniasz tak ludzi bo im zazdroscisz ! ja tez moge sb takiego arta zrobic -,-
    mam 43 lev i ponad 435843 sc .
    Tez mnie uznasz za hakerke bo mam duzo kasy i duzy lvl ...

    OdpowiedzUsuń
  3. tsa...Czyli ludzie co graja mniej niż rok i mają np.20 lvl to hackerzy? ;-; zastanów sięco pisizesz !...

    OdpowiedzUsuń
  4. a może mnie uznasz za hakerke bo mam 12 lv gram puł roku i mam 208sc i nie mam VIPA ale miałam go 3 razy i wogule jestem jakaś taka.A jak by to powiedzieć?Normalna?!?

    OdpowiedzUsuń
  5. No to trochę dziwne oceniac msp po lv sc i vipie ja też miałam vipa a nie jestem hackerem.... ale może ty co piszesz tego bloga sadzisz inaczej ja nie chce ci robic przykrosci bo każdy ma swoje zdanie pozdrawia Juletta2014

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj patrzałam na MSP mam i ma 40 level! zdecydowanie HAKER!!

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko zobacz swoje ostatnie zdanie ;3 "ona ryzykowała że ją zablokują tak naprawdę moderatorzy mają dużo pracy i nie mogą wszystkich wyłapać ale na 100% uważam że JESTEM hackerką, MAM NADZIEJE ŻE UWIEŻYLIŚCIE W MOJE SŁOWA". czyli ty jesteś hackerką .-. Zastanów się co ty piszesz i to że ktoś ma duży lvl i kase to nie znaczy że jest hackerem ... Po prostu zazdrościsz -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowłaśnie napisałaś JESTEM HACKERKĄ. Nawet nie wspomnę ile błędów nawaliłeś.... ;-;

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie fajny post. Nie każdy jest mistrzem orto,i chyba wy powyżej też się mylicie...-,- Sorry,bezbłędne....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ia mialam vip i co tesz iezdem hakerkom level mam 50 bo gram 4 lata i duzo kasy i haker ieztem wesz sie ogarni

      Usuń
  10. Uznasz mnie za hakerkę bo mam 24 lvl gram od roku i zarobiłam ponad 240 tus sc!?!?!?!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aha czyli jak zdobylam 17 lvl w 2 miechy (miałam vipa 8 razy) to jestem hakerką pewnie sie zdziwicie skąd taki lvl w 2 miechy, ale to przezz vipy dobrych znaj i boostery ;________;

    OdpowiedzUsuń