poniedziałek, 5 listopada 2012

Moje 2 rekordy i nowy styl


No hej! :) Dzisiaj zajmiemy się tym co w tytule. Ok, przejdźmy do rzeczy. Na początek pokaże jeden z moich rekordów. A mianowicie mój nowy rekord to... Zarobienie najwięcej sc w najmniej dni. Oto ile zarobiłem:      
Tak, na zdjęciu jest pokazane że zarobiłem aż 1.703 sc w dwa dni. 900 zarobiłem pierwszego dnia a drugiego 800. Jak widać pierwszego zarobiłem najwięcej. :) Na pewnie zastanawiacie się co za to kupiłem. Powiem tylko że to było coś bardzo drogiego. Niektórzy już wiedzą, bo przecież w tytule postu jest że mam nowy styl, więc odpowiedz jest taka że kupiłem nowy strój, oto jak on wygląda:
Ładnie, co nie? Tak, zmieniłem każdej rzeczy jaką napotkałem kolor, dlatego że chciałem uzyskać coś niebiesko-żółtego, przynajmniej w większości. :) I brawo! Udało mi się, nie było mnie stać na cały strój, bo
musiałem mieć jeszcze 300 sc, ale moje drugie konto kupiło mi tą rzecz. Ok, naprawdę się rozpisałem więc przejdźmy do drugiego rekordu. Drugi rekord to jest to że jeszcze nigdy nie kupiłem takiego drogiego stroju jak ten który jest wyżej. Strój ten cały kosztował równiutko 2.000 sc. No ok, żebyście nie byli już zmęczeni tym czytaniem. :) To już koniec tej notki. Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz